sobota, 12 listopada 2016

SKĄD czerpać siłę, motywację?

Jest to częsty problem, bo osoba, która chce zacząć, nie wie skąd czerpać siłę, jak stać się silnym, co mu pomoże w tym żeby zacząć ćwiczyć OD ZARAZ. No więc jeśli chodzi o mnie, czerpie motywację widząc efekty po ćwiczeniach, widzę też,że przychodzę z nijakim humorem a po treningu czuje,że ŻYJE! Mam więcej siły, udowodniono,że endorfiny się podnoszą, zatem to nie są żadne brednie! Ale ale przecież to nie wystarczy! Nagradzaj się! Zrób sobie przyjemność i wyznacz sobie do jakiej sylwetki chciała/byś dojść. Im więcej myślimy o tym,że jest to możliwe tym bardziej nam wychodzi. Możesz wyszukać sobie swój ideał ciała..I co? Ślinka cieknie? Przecież wiesz,żeeee chciał/abyś tak wyglądać.
WSZYSTKO JEST MOŻLIWE. Wszystko jest zakodowane w naszej głowie! Jeśli będziesz pozytywnie podchodzić do tego i wierzyć w siebie,że tak UDA SIĘ ! Tak, idzie mi co  raz lepiej ,kurcze ostatnio tak mi się nie chciało ale poszłam/dłem.
NAGRADZAJ SIĘ! Bądź dumny, że dajesz radę. Efekty BĘDĄ prędzej czy później.
Wszystko wymaga czasu. A CIĘŻKA PRACA POPŁACA!


                                                    Tak jest! a jak chciałabym,żeby było?
                                                       I wierzę,że będzie! Patrz poniżej.


                                          OTO moja motywacja! Czyż nie jest piękna!?!
                   100% siły kiedy, patrzę na nią, na jej sylwetkę. Ahhh no to trzeba iść poćwiczyć..

                                                             DO DZIEŁA!

5 komentarzy: