czwartek, 17 listopada 2016

Chude VS Krągłe?

#WOMEN#SHAPES

Czasami zastanawiamy się...co lepsze, chudość czy bardziej krągłe kształty? 
Może zaczniemy od tego co lubią mężczyźni. Jak zapewne już zauważyliście, chudość nie jest preferowana przez zdecydowaną większość mężczyzn. Niektórzy wręcz mówią, że trochę więcej ciała do kochania nie zaszkodzi! Ha ha. 
Tak. I moje zdanie jest podobne. Trochę ciała nie zaszkodzi, wręcz przeciwnie! Przecież nie liczy się rozmiar naszych ubrań, liczy się jakość wyglądu naszej sylwetki! Nie jest ważne to, że mieścimy się w XS skoro, wyglądamy jak wieszak..Z tyłu plecy z przodu plecy? Może kiedyś dziewczyny miały obsesje na punkcie swojego wyglądu dlatego próbowały jak najwięcej schudnąć.
Są gusta i guściki..ale powiem wam, że obecnie zdecydowanie lepiej jest mieć na czym usiąść(bo cieplej). Żarty żartami ale to Ty decydujesz o tym jak będziesz wyglądał. Nikt nie powinien tego krytykować. Jednak jeśli mówimy już o tym co lepsze chude VS krągłe?
MOJA ODPOWIEDŹ = KRĄGŁE! 
Nie tylko faceci lubią "więcej", my jako samowystarczalne istoty płci pięknej zaczęłyśmy widzieć piękno w kształtach osy.  Jednak trzeba mieć ten złoty środek! Jeśli postanawiasz, że chciałabyś mieć tu i uwdzie więcej, musisz liczyć się z tym, że będzie trzeba pracować nad tymi partiami ciała np. na siłowni żeby nie tylko było więcej, a żeby ciałko wyglądało ponętnie i było wyrzeźbione. 
A jeśli matka w genach dała to się ciesz! 

ZRÓB TO DLA SIEBIE. Kreuj swój wygląd bo wiesz, że to Ty masz nad tym kontrolę.

A tutaj moje krąglutkie kształty. 
Ja nadal nad nimi pracuje by być jeszcze bardziej zadowolona i nie przestanę!

#CONTROL#YOUR#BODY

4 komentarze:

  1. Ja też jestem takiego samego zdania, że okrąglejsze kształty są lepsze. Mi się osobiście takie bardziej podobają, jakieś dwa lata temu sama schudłam do rozmiaru 34-36 i nie byłam z tego zadowolona. Wolę wyglądać dobrze i czuć się dobrze, najważniejsze abyśmy to same sobie się podobały :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i dla takich komentarzy powstał ten blog. Masz racje, najważniejsze jest czuć się dobrze we własnej skórze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam figurę typowej gruszki i nigdy tego nie lubiłam, ale z czasem zauważyłam w tym swój atut, w końcu więcej ciałka do kochania haha :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :)

    https://d0ncia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana, trzeba akceptować siebie i ewentualnie zmieniać ale nic wbrew swojej woli;)

      Usuń