czwartek, 10 listopada 2016

ODWAGA czyni...

CUDA!

Odkrywaj siebie...

Większość z nas nie próbuje bo..po prostu się boi! Prowadzimy monotonne życie uznając,że tak będzie lepiej bądź łatwiej bo po co ryzykować.. 

WŁAŚNIE,ŻE NIE.

Warto ryzykować a nawet trzeba! Tylko ludzie odważni coś osiągną w życiu. 
Ja zaryzykowałam i ryzykować nie przestaje. Phii. 
Tak..zaczęła się moja przygoda z sesjami zdjęciowymi. Co prawda stres, to,że osoba, której nie znamy robi nam zdjęcia..tak tak wiem o tym.. to jest ...dziwne, jednak poczułam pewną iskierkę. Po pierwszej sesji byłam z siebie tak dumna (cudowne uczucie!), że kiedy tylko była okazja i miałam siłę, biegłam na sesje. Dalej współpracuje z fotografami, jednak mam trochę mniej czasu dlatego nie są to częste spotkania. Ale każdego z was zachęcam. Przecież nic nie stracisz jak spróbujesz a nawet zyskasz.

#brave#people#winners#!



A oto moje ostatnie z osiągnięć sesji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz